اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی |
اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی با تمرکز بر نوع شناختی خرده فروشی
نویسنده: وحید نثایی
ویراستار علمی: سید محمودرضا شایسته
سال چاپ: 1389
نوبت چاپ: اول
327 صفحه
این کتاب بعنوان کتاب اصلی درس چیدمان فروشگاهی در دانشگاه های علامه طباطبایی تهران شهید بهشتی آزاد اسلامی و علمی و کاربر توسط اساتید محترم در حال تدریس می باشد
اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی با تمرکز بر نوع شناختی خرده فروشی
موضوعاتی که در این کتاب به ان پرداخته میشود
بازاریابی
مدیریت فروش
سیستم فروش
روانشناسی رنگها
موسیقی درمانی
فنگ شویی
عکس رنگی از محیط های بازار قدیم و جدید سنتی و مدرن
قفسه بندی
معماری داخلی
معماری مدرن
طبیعت گرایی
مدرنیته
سنتگرایی
فلسفه مدیریت
ارتباط بین روانشناسی علوم اجتماعی و مهندسی سازه
ترکیب رنگ و موسیقی پاپ و کلاسیک
محیط کار
ارگونومی
مباحث دانشگاهی
انواع بازاریابی و فروش
فروش اینترنتی و الکترونیکی
ضمن تشکراز همکار گرامی جناب اقای خویه
اکثر مباحثی که ایشان تدریس می فرمایند نیز در این کتاب قابل دسترسی و تحقیق است بعنوان یک کتاب کمک درسی
؟؟؟؟؟
!!!
دوستان عزیز و گرامی می توانند برای اطلاع از آخرین سمینارها، همایشها، کارگاه ها و دوره های آموزشی برگزار شده توسط اینجانب و همکاران،
به آدرس shayestehmr.blogsky.com مراجعه فرمایند.
کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی
با تمرکز بر نوع شناسی خرده فروشی
شرکتهای موفق ضمن عرضه محصولاتشان با مشاوره درخصوص چیدمان مناسب محصولات به مشتریان کمک می کنند تا از خریدشان لذت بیشتری ببرند
و
ضمن رعایت مشتری مداری تبلیغ مناسبی از محصولاتشان نیز ارائه می دهند.کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی
با نگاهی نو و چاپ رنگی برای اولین بار بطور جامع به این موضوع پرداخته است
ضمن پیشنهاد مطالعه این کتاب به شما مدیر فرهیخته و همکارانتان
مزید امتنان خواهد بود تا مارا از نظرات خود بهره مند سازید تا در چاپهای بعدی از نظرات شما باذکر نام استفاده نماییم
و مولف کتابهای متعدد در زمینه مدیریت ، بازاریابی و فروشویراستار علمی: سید محمود رضا شایستهعضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامیاین کتاب با شمارگان 2100 نسخه در 327 صفحهتوسط انتشارات ترمهمنتشر ودر نمایشگاه بین المللی 1390رو نمایی و عرضه شد
شیوه تهیه کتاب تلفنی:
ایمیل: m@shayeste.net