کلینیک طراحی ، چیدمان ، راه اندازی و توسعه فروشگاهی "شانث شاپ" همراه با بسته کتابهای آموزشی اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی
کلینیک طراحی ، چیدمان ، راه اندازی و توسعه فروشگاهی "شانث شاپ" همراه با بسته کتابهای آموزشی اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

کلینیک طراحی ، چیدمان ، راه اندازی و توسعه فروشگاهی "شانث شاپ" همراه با بسته کتابهای آموزشی اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

کلینیک طراحی ، چیدمان ، راه اندازی و توسعه فروشگاهی "شانث شاپ"

کتاب اصول طراحی وچیدمان فروشگاهی باتمرکز بر نوع شناسی خرده فروشی

کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

با تمرکز بر نوع شناسی خرده فروشی


شرکتهای موفق ضمن عرضه محصولاتشان با مشاوره درخصوص چیدمان مناسب محصولات به مشتریان کمک می کنند تا از خریدشان لذت بیشتری ببرند 

و 

ضمن رعایت مشتری مداری تبلیغ مناسبی از محصولاتشان نیز ارائه می دهند.

کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

 با نگاهی نو و چاپ رنگی برای اولین بار بطور جامع به این موضوع پرداخته است

ضمن پیشنهاد مطالعه این کتاب به شما مدیر فرهیخته و همکارانتان

 مزید امتنان خواهد بود تا مارا از نظرات خود بهره مند سازید تا در چاپهای بعدی از نظرات شما باذکر نام استفاده نماییم

ضمنا برای تبلیغ در کتاب مذکور در چاپهای بعدی آماده مذاکره می باشیم

باتشکر
 
 نویسنده:  وحید نثایی
  مدرس دانشگاه 
و مولف کتابهای متعدد در زمینه مدیریت ، بازاریابی و فروش

ویراستار علمی:  سید محمود رضا شایسته  
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

این کتاب با شمارگان 2100 نسخه در 327 صفحه
 توسط انتشارات ترمه 

منتشر و

 در نمایشگاه بین المللی 1390

رو نمایی و عرضه شد



کتاب مذکور به موضوعاتی همچون بازار و تاریخچه آن، انواع بازار، مشتری، کانال توزیع، انواع خرده فروشی ها و فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز خرید بزرگ دنیا، تاثیرات مختلف عناصر رایحه، موسیقی، نور، رنگ، قفسه بندی، موقعیت مکانی، پرسنل و ... می پردازد.
 نکته جدید و جالب این کتاب، خلق مبحث جدیدی در خرده فروشی با نام آمیخته فروشگاهی / خرده فروشی است. همانگونه که می دانیم آمیخته بازاریابی یا 4p و حتی بیش از آن، ابزار تصمیم گیری، سنجش و اندازه گیری مدیران بازاریابی بوده و هست 
ما در این کتاب یاد خواهیم گرفت که برای اداره بهتر مراکز خرید، فروشگاه ها، سوپر مارکت های بزرگ و هایپرمارکتها، نیاز به استفاده از ابزار مشابه، جدید و  جامعی احساس می شود که می تواند نقشه راه تمامی صاحبان خرده فروشی ها و حتی فروشندگان و پرسنل فروش فروشگاه های امروز باشد
نباید فراموش کرد که در دنیای پر تلاطم و بسیار رقابتی عصر حاضر، تسخیر افکار و نفوذ در دلهای مشتریان به هیچ وجه به مانند گذشته نیست و دیگر نمی توان بدون برنامه و استقرار ساختارهای جدید و تمهیدات لازم، مشتریان را به قفسه های فروشگاه هدایت نمود

 
مطالعه آنرا به تمامی اساتید، دانشجویان، بازاریان و 

تمامی فروشندگان و صاحبان خرده فروشی ها 

و فروشگاه های بزرگ پیشنهاد می کنیم



خرید کتاب از طریق تلفن و پست برای

 اساتید ، دانشجویان و علاقمندان

در کلیه نقاط کشور و خارج از کشور 

امکان پذیر است

برای خرید بالای 5 نسخه درتهران هزینه ارسال رایگان می باشد

ارسال درخواست خرید:

شیوه تهیه کتاب تلفنی:         

برای سفارش برگزاری جلسه مشاوره و دوره آموزشی با شماره ذیل تماس بگیرید:

9381578482


      ایمیل:  m@shayeste.net  


نظرات 5 + ارسال نظر
حسین بازمحمدی 10 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:16

با سلام خدمت دوست گرامی جناب آقای شایسته
با تشکر و قدردانی از شما و جناب آقای ثنایی که زحمت تالیف و ویراستاری کتاب را بر عهده داشته ایدََ انشاء الله در اولین فرصت کتاب خوب شما را مطالعه خواهم کرد.

خواهش میکنم
موفق باشید

گروه میزبانی بیرسرور 11 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 00:03 http://birserver.com

آماده طراحی وب سایت شخصی ، شرکتی و فروشگاهی با هزینه مناسب هستیم.

کشکول شایسته 21 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 15:35 http://shayeste.net

علی حریرساز 28 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 14:51 http://aliharirsaz.mihanblog.com

یک کاغذ سفید را هرچقد سفید و تمیز باشد کسی قاب نمیگیرد
برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت
گاه برای ساختن باید ویران کرد
گاه برای داشتن باید گذشت...
و گاه در اوج تمنا باید نخواست....

ارغوان جلال زاده 30 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 15:47 http://www.pfcs.mihanblog.com

سلام دوست عزیز...
وبلاگ خیلی جالبی داری....
وقت کردی یه سری هم به وبلاگ من بزن و با نظرات سازندت توی بهتر شدن وبلاگ همراهیم کن...
منتظر حضور گرم و همیشگیت هستم دوست خوبم...
ماندگار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد