کلینیک طراحی ، چیدمان ، راه اندازی و توسعه فروشگاهی "شانث شاپ" همراه با بسته کتابهای آموزشی اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی
کلینیک طراحی ، چیدمان ، راه اندازی و توسعه فروشگاهی "شانث شاپ" همراه با بسته کتابهای آموزشی اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

کلینیک طراحی ، چیدمان ، راه اندازی و توسعه فروشگاهی "شانث شاپ" همراه با بسته کتابهای آموزشی اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

کلینیک طراحی ، چیدمان ، راه اندازی و توسعه فروشگاهی "شانث شاپ"

کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی با تمرکز بر نوع شناسی خرده فرو

کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

با تمرکز بر نوع شناسی خرده فروشی


شرکتهای موفق ضمن عرضه محصولاتشان با مشاوره درخصوص چیدمان مناسب محصولات به مشتریان کمک می کنند تا از خریدشان لذت بیشتری ببرند 

و 

ضمن رعایت مشتری مداری تبلیغ مناسبی از محصولاتشان نیز ارائه می دهند.

کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی


 با نگاهی نو و چاپ رنگی برای اولین بار بطور جامع به این موضوع پرداخته است

ضمن پیشنهاد مطالعه این کتاب به شما مدیر فرهیخته و همکارانتان


 مزید امتنان خواهد بود تا مارا از نظرات خود بهره مند سازید تا در چاپهای بعدی از نظرات شما باذکر نام استفاده نماییم


ضمنا برای تبلیغ در کتاب مذکور در چاپهای بعدی آماده مذاکره می باشیم

باتشکر
 
 نویسنده:  وحید نثایی
  مدرس دانشگاه 
و مولف کتابهای متعدد در زمینه مدیریت ، بازاریابی و فروش

ویراستار علمی:  سید محمود رضا شایسته  
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

این کتاب با شمارگان 2100 نسخه در 327 صفحه
 توسط انتشارات ترمه 

منتشر و

 در نمایشگاه بین المللی کتاب

رو نمایی و عرضه شد



کتاب مذکور به موضوعاتی همچون بازار و تاریخچه آن، انواع بازار، مشتری، کانال توزیع، انواع خرده فروشی ها و فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز خرید بزرگ دنیا، تاثیرات مختلف عناصر رایحه، موسیقی، نور، رنگ، قفسه بندی، موقعیت مکانی، پرسنل و ... می پردازد.
 نکته جدید و جالب این کتاب، خلق مبحث جدیدی در خرده فروشی با نام آمیخته فروشگاهی / خرده فروشی است. همانگونه که می دانیم آمیخته بازاریابی یا 4p و حتی بیش از آن، ابزار تصمیم گیری، سنجش و اندازه گیری مدیران بازاریابی بوده و هست 
ما در این کتاب یاد خواهیم گرفت که برای اداره بهتر مراکز خرید، فروشگاه ها، سوپر مارکت های بزرگ و هایپرمارکتها، نیاز به استفاده از ابزار مشابه، جدید و  جامعی احساس می شود که می تواند نقشه راه تمامی صاحبان خرده فروشی ها و حتی فروشندگان و پرسنل فروش فروشگاه های امروز باشد
نباید فراموش کرد که در دنیای پر تلاطم و بسیار رقابتی عصر حاضر، تسخیر افکار و نفوذ در دلهای مشتریان به هیچ وجه به مانند گذشته نیست و دیگر نمی توان بدون برنامه و استقرار ساختارهای جدید و تمهیدات لازم، مشتریان را به قفسه های فروشگاه هدایت نمود



فهرست  (کلیک کنید)


فصل اول: بازار، مشتری و فروش

فصل دوم : سیستم توزیع

فصل سوم: فروشگاه‌های خرده‌فروشی

فصل چهارم : آمیخته خرده‌فروشی

فصل پنجم : مکان خرده‌فروشی

فصل ششم : عناصر فضای داخلی ‏

فصل هفتم: برنامه‌ریزی فضای داخلی

فصل هشتم:  نمایش محصولات

فصل نهم:  پیوست

 
مطالعه آنرا به تمامی اساتید، دانشجویان، بازاریان و 

تمامی فروشندگان و صاحبان خرده فروشی ها 

و فروشگاه های بزرگ و طراحان داخلی 

پیشنهاد می کنیم

خرید کتاب از طریق تلفن و پست برای

 اساتید ، دانشجویان و علاقمندان

در کلیه نقاط کشور و خارج از کشور 

امکان پذیر است

برای خرید بالای 5 نسخه درتهران هزینه ارسال رایگان می باشد

قیمت جدید کتاب 14000 تومان در سال 1392

ارسال درخواست خرید:

شیوه تهیه کتاب تلفنی:         09195591650


      ایمیل:  m@shayesteh.net  





امروزه اکثریت قریب به اتفاق متخصصان، خبرگان و کارشناسان امر بازاریابی و فروش، بر این اعتقادند که تا به حال، هیچ‌گاه شغل فروشندگی، چنین دشوار و زمان­بر نبوده است، زیرا به‌ شکل قابل توجهی، سلائق مشتریان، پیچیده و توقعات آنها بسیار زیاد شده است. همچنین، تعداد شرکت­های رقیب و میزان رقابت میان آنها نیز به این اندازه، پر‌رنگ و قابل اعتنا‌ نبوده است. از طرفی، برخی از تغییرات مهم و وسیع از قبیل رشد بی سابقه جمعیت، ظهور فن­آوری­های نوین ارتباطاتی، افزایش اهمیت زمان و تلاش بی وقفه در جهت مدیریت آن که همه جوانب زندگی انسان را تحت تأثیر خود قرار داده است، حساسیت مصرف کنندگان و مشتریان را نسبت به نوع و چگونگی خرید خود افزایش داده است. اما مهمتر از همه این عوامل، می­توان به رشد دانش و آگاهی مشتری نسبت به چگونگی، کیفیت و تشریفات خرید، همچنین افزایش انتظارات وی از منبع فروش و نیز برنامه­ریزی­های دقیق ایشان در مورد خرید، اشاره نمود. مشتری دیگر حاضر نیست که تحت هر شرایطی و از هر فروشگاهی، اقلام مورد نیاز خود را تهیه نماید. با این شرایط، خرده­فروشان چگونه می­توانند مشتریان خود را به­دست آورند و آنها را برای مدت زیادی به فروشگاهشان وفادار و پایبند نمایند؟

این سؤال و سؤالات دیگری از این دست، مدت­هاست که موجبات دغدغه ذهنی و بار فکری صاحبان مشاغل خرده­فروشی را فراهم نموده است. مسلماً پاسخ مناسب و به موقع به این سؤالات، می­تواند مزیت رقابتی قابل توجهی را برای صاحبان کسب و کارهای مختلف به ویژه خرده­فروشان فروشگاهی ایجاد نماید. البته به عوامل زیادی می­توان اشاره نمود که مدیران خرده­فروشی با پرداختن به هر یک از آنها ممکن است بتوانند تا حدی به خواسته­های خود جامه عمل بپوشانند و سهم خود از بازار و مشتری را تا مدتی حفظ کنند، اما مطمئناً نمی­توانند به این موفقیت­های مقطعی و موقتی دل خوش نمایند، زیرا بازار رقابتی و مشتریان متوقع، این اجازه را به آنها نمی­دهند. برای نمونه، نمی­توان همواره به استراتژی کاهش قیمت و یا تمرکز بر قسمتی از بازار امید بست، چون مشتری دائماً در حال تغییر رفتار و اولویت­ها و معیارهای خرید خود است تا جائیکه حاضر است برای تهیه کالاهای مورد نیاز خویش، مسافت طولانی­تری را طی کند، اما از فروشگاه ایده­آل خود، خریدش را انجام دهد. آیا این فروشگاه ایده­آل، کالایی با قیمت پایین­تر را به او عرضه می­کند و یا زمان از دست­رفته وی را به او باز ­می­گرداند. احتمالاً هیچ یک از اینها نمی­توانند پاسخ صحیح باشند. پس پاسخ چیست؟ کدامین عامل مهم می­تواند تا به این حد، بر رفتار خرید مشتری و ترجیحات وی تأثیر بگذارد.

در چند دهه اخیر بالاخص در ده سال­ گذشته، یکی از اصول مهم و بنیادین مطرح شده در امر خرده­فروشی و مدیریت آن، طراحی نظام­مند و چیدمان صحیح فروشگاهی است، به طوری که امروزه به­عنوان یک استراتژی برتر رقابتی و قدرتی نامرئی در جهت جذب و نگهداشت مشتری به شمار می­آید. بنابراین توجه بیش از پیش به بحث طراحی و چیدمان فروشگاهی، یکی از ضروریات و لازمه­های مدیریت مطلوب فروشگاهی است. این اصل، رفته رفته، جای خود را به عنوان یک رشته و موضوع جدید علمی، در بین دانشگاهیان و محققان عرصه تجارت و بازرگانی پیدا نموده است. این شاخه علمی می­تواند جوابگوی سؤالات بی­شماری باشد که مدت­هاست بدون پاسخ رها شده­ است. برخی از این سؤالات همان­هایی هستند که در پاراگراف قبلی مطرح شد. حال می­توان به آنها پاسخ داد. مشتری، فروشگاه ما را انتخاب نمی­کند زیرا چندان تمایلی برای خرید کالاهایی که دسترسی به آنها برایش مشکل است را ندارد و ترجیح می­دهد کالای مورد نظرش را از نزدیک لمس کند. حال می­توانیم بفهمیم که چرا میزان فروش کالاهای در معرض دید، نسبت به اجناسی که در دید مشتری قرار ندارند، سه برابر بیشتر است، یا اینکه چرا کالاهایی که در ردیف پایین قفسه­ها قرار دارند، کمتر از کالاهای ردیف هم ارتفاع چشم، خریداری می­شوند.

مشتری، فروشگاه ما را انتخاب نمی­کند زیرا از دید او فروشگاه ما، قدیمی به نظر می‌رسد. اگر فروشگاه ما در 30 سال پیش دارای طراحی زیبایی بوده است، دلیلی ندارد که همچنان زیبا مانده باشد. شاید یک تغییر رنگ ساده نیز بتواند یکنواختی موجود را از بین ببرد. مشتری، فروشگاه ما را انتخاب نمی­کند زیرا به محض ورود به فروشگاه، دچار سردرگمی و تشویش می­شود. او دوست دارد همه چیز را در جای خود ببیند و بداند به دنبال چه چیز می­گردد. از اطلاعات بیش از حد متنفر است و موسیقی مناسب با فضا را ترجیح می­دهد. او نمی­خواهد با شنیدن یک آهنگ گوش­خراش و یا استرس زا دچار تشویش شود.

مشتری، فروشگاه ما را انتخاب نمی­کند زیرا از نحوه خدمات­رسانی کادر اداری و یا فروش ما رضایت ندارد، از کمبود کالسکه و سبدهای چرخ­دار کلافه شده است، از باجه­های بازرسی نامنظم و یا راهروهای شلوغ فروشگاه دلگیر شده و یا از سیستم نامناسب تهویه هوا و یا سرویس­های بهداشتی کثیف شاکی شده است. شاید هم هیچ کدام از این عوامل، کمترین تأثیری در عدم انتخاب وی نداشته­اند. ممکن است علت این باشد که فروشگاه ما دارای ویترین مناسب و جذابی نیست تا بتواند به خوبی ما و محصولاتمان را به مشتری معرفی کند.

علت هرچه باشد، پاسخ مشخص است. اصول طراحی و چیدمان مناسب فروشگاهی.

 در بخش اول این کتاب، تلاش شده است تا به بحث مشتری، فروش و بعضی از مفاهیم مهم آن اشاره شده و به بررسی شبکه توزیع و برخی از ارکان مهم سیستم خرده­فروشی به­عنوان یک کانال مهم نظام توزیع و در نهایت استراتژی­های مهم فروش، مدیریت فروشگاهی و انواع فروشگاه­های خرده­فروشی پرداخته شود. در بخش دوم کتاب، به طور کامل، موضوع چیدمان و طراحی فروشگاهی و تشریح عوامل مهم آمیخته خرده­فروشی و تأثیر آنها در افزایش اثربخشی فروش و مشتری مداری مورد بررسی قرار می­گیرد.

نویسنده، مطالعه این کتاب را به تمام صاحبان، سرپرستان فروش و پرسنل محترم کسب و کارهای مختلف به ویژه فروشگاه­های بزرگ زنجیره­ای، سوپرمارکت­ها، رستوران­ها، نمایشگاه­ها و حتی بوتیک­داران و مغازه­داران نه چندان بزرگ، اساتید و دانشجویان عزیز علاقه­مند به علوم بازاریابی، اقتصاد و مدیریت و دیگر علوم، توصیه می­نماید. همچنین از دوست و همکار عزیز و فرهیخته­ام، جناب آقای محمود رضا شایسته، عضو محترم هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان و مدرس دروس بازاریابی و مدیریت، جهت ویرایش این اثر تقدیر نمایم.



نظرات 4 + ارسال نظر
محمد 14 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 15:29 http://namakstan.ir/

سلام
ترول های فیسبوکی خواستی به وبلاگ من سر بزن

مجتبی محمدیان 16 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 23:20 http://www.kafemarketing.com

سلام جناب ثنایی
ممنون از نظری که در کافه بازاریابی نوشتید. با توجه به اینکه این حرکت یعنی نقد کتاب جدیاد شروع شده خوشبختانه به مرور در حال رشد است و چند سفارش نقد هم به دست گروره رسیده است.
باید به اطلاعتان برسانم طریقه ارزیابی کتاب به این صورت است که نویسندگان و مترجمان محترم که کتابی در زمینه بازاریابی دارند می توانند دو نسخه از کتاب خود را به نشانی دانشگاه علامه طباطبایی - دانشکده مدیریت و حسابداری (خیابان توانیر نبش هفت پیکر) به نام دکتر محمود محمدیان بفرستند تا در زمان مقتضی کتابشان مورد نقد و ارزیابی قرار گیرد. با توجه به سوابق درخشان شما و فعالیت چشمگیر شما کافه بازاریابی خوشنود خواهد شد تا کتاب شما هم در زمره کتابهای مورد نقد قرار گیرد.
موفق پیروز باشید.
مجتبی محمدیان

حسین 25 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 14:08 http://niazfun.ir

سایت تفریحی نیازفان حاضر به تبادل لینک با همه ی سایت ها با هر رتبه هست
آدرس

http://niazfun.ir/link
منتظر لینک های شما هستیم

همیار بلاگ اسکای 17 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 16:21 http://blogchi.ir

سلام دوست عزیز
سایت همیار بلاگ اسکای با ارائه قالب های رایگان، آموزش امکانات نسخه جدید بلاگ اسکای و ... در خدمت شما کاربران گرامی بلاگ اسکای می باشد.
طراحی قالب اختصاصی با کمترین هزینه + امکانات جدید بلاگ اسکای

با تشکر
همیار بلاگ اسکای | Blogchi.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد