کلینیک طراحی ، چیدمان ، راه اندازی و توسعه فروشگاهی "شانث شاپ" همراه با بسته کتابهای آموزشی اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی
کلینیک طراحی ، چیدمان ، راه اندازی و توسعه فروشگاهی "شانث شاپ" همراه با بسته کتابهای آموزشی اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

کلینیک طراحی ، چیدمان ، راه اندازی و توسعه فروشگاهی "شانث شاپ" همراه با بسته کتابهای آموزشی اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

کلینیک طراحی ، چیدمان ، راه اندازی و توسعه فروشگاهی "شانث شاپ"

چاپ جدید کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی به بازار آمد

* مژده*  چاپ جدید  * مژده*  


کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی 


به بازار آمد

برگزیده اولین دوره جایزه ادبی پرفسور میرسپاسی 


و انتشارات امیران



جدیدترین منبع دانشگاهی برای تدریس در


 دانشگاه جامع علمی کاربردی


 و سایر دانشگاه های کشور


اساتید محترم سرفصل های مربوطه را


از اینجا دانلود      کنند


قیمت چاپ جدید:  40000 تومان


تخفیف ویژه ی 40 درصدی

 برای اعضای سایت باشگاه محصول سالم

و

تخفیف ویژه 50 درصدی

 برای اساتید و دانشجویانی که برای دروس ترمی

 بصورت گروهی خرید نمایند

و 

تخفیف 30 درصدی برای فروشگاه ها و

 شرکتهای دیزاین و طراحی و چیدمان 

با ذکر نام فروشگاه شرکت و ادرس تماس


بهمراه خرید یک جلد دیگر از کتابهای

 استاد دکترنثایی


درخواست خرید:

شیوه تهیه کتاب تلفنی:  



تهران : دفتر فروش کلیه کتابهای دکتر نثایی:  


و کلیه شهرهای میهن عزیزمان:


 09195591650

     




نظرات 1 + ارسال نظر
omidkho 24 - خرداد‌ماه - 1393 ساعت 17:02 http://www.darsabkeman1.rozblog.com

با سلام وعرض خسته نباشید وبلاک قشنگ وخوبی دارید به وبلاک من هم یه سری بزنید مطمئنن پشیمون نمیشید مطالب خوبی گذاشتم فقط یه چیز نظر یادتون نره همینطور که من نظر دادم شما هم نظر بدبد تا بدونم نقاط ضعف وقوتم کدام هاست راستی من با تبادل لینک موافق هستم لینکم کنید با نام در سبک من بعد به من بگید که لینکتون کنم

آدرس وبلاک من: http://www.darsabkeman1.rozblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد