گزارش بازدید شماره 1 - فروشگاه رفاه؛ سطح تهران- شعبه های آزادی، جمهوری، تهرانپارس و شهرری

گزارش بازدید شماره 1 - فروشگاه رفاه؛ سطح تهران- شعبه های آزادی، جمهوری، تهرانپارس و شهرری

طی ماه های گذشته (مرداد و شهریور)، دوره اصول برقراری ارتباط موثر، برای پرسنل سطح فروش و صندوقداران محترم فروشگاه رفاه برگزار گردید. در طی این دوره­ ها، موضوعاتی همچون مفهوم ارتباط اثربخش و ارکان برقراری آن، عبور از موانع برقراری ارتباط با مشتریان و همکاران، بررسی انواع مشتری، نحوه برخورد با انواع مشتریان و ... مورد بحث قرار گرفت و در پایان، به اتفاق فروشندگان و صندوقداران عزیز، بازدید از سطح فروشگاه بعمل آمد و به برخی از مشکلات مرچندایزینگ و چیدمان فروشگاهی اشاره و رفتار خرید برخی از مشتریان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است این دوره­ ها تا کنون در فروشگاه­های منتخب تهران انجام گردیده است و در طی ماه های آینده، در سایر استان­های کشور برگزار خواهد شد.


فروشگاه رفاه - تهرانپارس و جمهوری



 

 


 


فروشگاه رفاه - آزادی


 


 

 

 



فروشگاه رفاه - شهرری






 برخی از موضوعات طرح شده در این دوره ها؛

- بررسی چیدمان انواع کالاها با توجه به ماهیت آنها،نوع شلف (قفسه)، رنگ، سایز و ...

- مزایای چیدمان عمودی، افقی، کراس، گروه کالایی و ...

- نحوه شارژ کالا، جلوگیری از دزدبری (Shoplifting)

- اهمیت پلانوگرام

- ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد